
Használ Facebook-hirdetéseket? A Facebook-képpontnak köszönhetően információkat gyűjthet a látogatókról, akiknek ezután Facebook-hirdetéseket kínálhat.
Mire használható a Facebook-képpont?
- Megrendelések mérésére
- A webáruház különböző eseményeinek mérésére (pl. termékoldalak megtekintése)
- Saját célközönség létrehozására, akiknek Facebook-hirdetések kínálhatók
Hol találhatjuk meg a Facebook-képpontot?
- Ezt az oldalt kell megnyitni, majd itt a Create Pixel gombra kell kattintani: https://www.facebook.com/business/a/online-sales/conversion-tracking
- Ha nem vagyunk bejelentkezve a Facebook fiókunkba, akkor be kell jelentkeznünk.
- Bejelentkezés után a megjelenő oldalon a zöld “Képpont létrehozása” gombra kell kattintani.
- Meg kell adnunk a képpont nevét, majd a Képpont létrehozása gombra való kattintás után a rendszer megkérdezi, hogy mi akarjuk telepíteni a képpontot, vagy el akarjuk küldeni valakinek. Kattintsunk az “A képpont elhelyezése most” gombra!
- Ezután megjelenik a Facebook-képponthoz tartozó teljes kód, de nekünk csak az azonosítóra van szükségünk. Ezt kimásolhatjuk az előző oldalról (ahova a Vissza gombbal tudunk visszatérni), vagy a teljes kódból is. Példánkban a képen látható azonosító, amit ki kell másolni, a következő: 307923879599509.
- Nyissuk meg webáruházunk adminisztrációs felületét, és másoljuk be a kódot az E-shop -> E-shop beállításai -> Alapbeállítások menüben a Facebook pixel szöveg melletti dobozba, majd mentsük el a módosításokat!
Mi történik a kód beillesztése után?
Az azonosító megadásával aktiváltuk a Facebook-képpontot, de lehetőség van egyéb speciális események aktiválására is. Rendszerünk beállításainak köszönhetően a képpont aktiválása után az alábbi 4 esemény automatikusan aktiválódik:
PageView – A webáruház bármely oldalát megnyitó látogatók száma
ViewContent – A termékoldalakat megnyitó látogatók száma
InitiateCheckout – A kosárból a megrendelőlapra lépő látogatók száma
Purchase – Befejezett megrendelések száma
A Képpont kezelőfelületén mind a négy eseményhez kapcsolódóan megjelennek a statisztikák és a Facebook hirdetések ezek alapján célozhatóak.
Megjegyzés: Már Zombeek weboldaladon is használhatod a Facebook pixelt, ennek lépéseit itt találod.
Hozzászólás írása