Új funkció

Használ Facebook-hirdetéseket? A Facebook-képpontnak köszönhetően információkat gyűjthet a látogatókról, akiknek ezután Facebook-hirdetéseket kínálhat.

Mire használható a Facebook-képpont?

  • Megrendelések mérésére
  • A webáruház különböző eseményeinek mérésére (pl. termékoldalak megtekintése)
  • Saját célközönség létrehozására, akiknek Facebook-hirdetések kínálhatók

Hol találhatjuk meg a Facebook-képpontot?

  1. Ezt az oldalt kell megnyitni, majd itt a Create Pixel gombra kell kattintani: https://www.facebook.com/business/a/online-sales/conversion-tracking
  2. Ha nem vagyunk bejelentkezve a Facebook fiókunkba, akkor be kell jelentkeznünk.
  3. Bejelentkezés után a megjelenő oldalon a zöld “Képpont létrehozása” gombra kell kattintani.Facebook-képpont létrehozása
  4. Meg kell adnunk a képpont nevét, majd a Képpont létrehozása gombra való kattintás után a rendszer megkérdezi, hogy mi akarjuk telepíteni a képpontot, vagy el akarjuk küldeni valakinek. Kattintsunk az “A képpont elhelyezése most” gombra!Facebook képpont kódjának generálása
  5. Ezután megjelenik a Facebook-képponthoz tartozó teljes kód, de nekünk csak az azonosítóra van szükségünk. Ezt kimásolhatjuk az előző oldalról (ahova a Vissza gombbal tudunk visszatérni), vagy a teljes kódból is. Példánkban a képen látható azonosító, amit ki kell másolni, a következő:   307923879599509.Facebook-képpont kódja
  6. Nyissuk meg webáruházunk adminisztrációs felületét, és másoljuk be a kódot az E-shop -> E-shop beállításai -> Alapbeállítások menüben a Facebook pixel szöveg melletti dobozba, majd mentsük el a módosításokat!
    Facebook-képpont megadása

Mi történik a kód beillesztése után?

Az azonosító megadásával aktiváltuk a Facebook-képpontot, de lehetőség van egyéb speciális események aktiválására is. Rendszerünk beállításainak köszönhetően a képpont aktiválása után az alábbi 4 esemény automatikusan aktiválódik:

PageView – A webáruház bármely oldalát megnyitó látogatók száma

ViewContent – A termékoldalakat megnyitó látogatók száma

InitiateCheckout – A kosárból a megrendelőlapra lépő látogatók száma

Purchase – Befejezett megrendelések száma

A Képpont kezelőfelületén mind a négy eseményhez kapcsolódóan megjelennek a statisztikák és a Facebook hirdetések ezek alapján célozhatóak.

Facebook-képpont eseményei