Döntsön Ön az új funkciókról!

Lezártuk a 14. szavazást, amelynek győztese az “A megrendelési státuszokhoz kapcsolódó automatikus e-maileknél a számla csatolmányként való hozzáadása az üzenethez. (Jelenleg a számla egy linkre kattintva nyitható meg.)” opció lett 356 szavazattal. A második helyet az “A termékekhez kapcsolható termékváltozatok maximális számának megemelése a jelenlegi 8 darabról korlátlan számúra.” funkció szerezte meg 198 szavazattal. A győztes funkció fejlesztése hamarosan megkezdődik. Az új szavazási lehetőségek már láthatók az adminisztrációs felületen belül.

Az előző szavazás a szokásosnál hosszabb ideig volt elérhető, így a következőt igyekszünk hamarabb lebonyolítani, hogy gyorsabban bekerülhessenek a rendszerbe az új funkciók.

Nem felejtettük el a 13. szavazás győztesét sem: Felhasználók megjelölési lehetősége e-mail cím alapján (pl. nem fizető vásárló). A funkció egyelőre nem került be a rendszerbe, mert a felhasználóktól érkezett számos javaslatot igyekeztünk feldolgozni és beépíteni a funkcióba. A fejlesztés tehát már folyamatban van, íme egy kép a várható megjelenésről (a kép a cseh teszt rendszerből származik):

Felhasználók megjelölése e-mail cím alapján

A 15. szavazás során az alábbi 4 funkció közül lehet válogatni:

  • Harmadik csatolmány hozzáadási lehetősége a megrendelés visszaigazolásáról szóló e-mailhez.
  • A vonalkód elrejtésének lehetősége a webshopban. Ebben az esetben a vonalkód csak az adminisztrációs felületen belül lesz látható.
  • QR kód hozzáadási lehetősége a számlához. (A fizetés a QR kód leolvasásával is lehetséges lesz.)
  • A regisztrált felhasználók által küldött (a Vevők kérdései szekcióba érkezett) üzenetek továbbítása a webshop e-mail címére.

Köszönjük, hogy szavazatával hozzájárul rendszerünk fejlődéséhez!