Döntsön Ön az új funkciókról!

Lezártuk a 13. szavazást, amelynek győztese a “Felhasználók megjelölési lehetősége e-mail cím alapján (pl. nem fizető vásárló)” opció lett 421 szavazattal. A második helyet az “A megrendelési státuszokhoz kapcsolódó automatikus e-maileknél a számla csatolmányként való hozzáadása az üzenethez. (Jelenleg a számla egy linkre kattintva nyitható meg.)” funkció szerezte meg 305 szavazattal. A győztes funkció fejlesztése hamarosan megkezdődik, a második helyezett pedig kap egy újabb esélyt a 14. szavazás során. Az új szavazási lehetőségek már láthatók az adminisztrációs felületen belül.

Az előző szavazás a szokásosnál hosszabb ideig volt elérhető, de igyekszünk visszatérni a 4-5 hetes szavazási periódusokhoz.

A 14. szavazás során az alábbi 4 funkció közül lehet válogatni:

  • A megrendelési státuszokhoz kapcsolódó automatikus e-maileknél a számla csatolmányként való hozzáadása az üzenethez. (Jelenleg a számla egy linkre kattintva nyitható meg.)
  • A webáruház jelszóval való levédésekor megjelenő értesítő üzenet személyre szabási lehetősége. (Jelenleg egy fix alapértelmezett szöveg jelenik meg a jelszó-bekérő mező fölött.)
  • URL-átirányítási beállítások elvégzésének lehetősége az adminisztrációs felületen belül.
  • A termékekhez kapcsolható termékváltozatok maximális számának megemelése a jelenlegi 8 darabról korlátlan számúra.

Köszönjük, hogy szavazatával hozzájárul rendszerünk fejlődéséhez!