Ügyfeleink kérése alapján mostantól lehetőség van a bejelentkezési e-mail cím módosítására közvetlenül az adminisztrációs felületen belül.
Eddig csak az ügyfélszolgálat tudta módosítani az e-mail címet külön kérés esetén, de mostantól erre az adminisztrációs felületen belül is lehetőség van. Ehhez először a jobb felül látható “administrator” szövegre kell kattintani, majd a lenyíló menüben a Bejelentkezési adatok opciót kell választani.
Itt látható a webshophoz jelenleg használt bejelentkezési e-mail cím.
A cím módosításához egyszerűen töröljük ki a jelenlegi címet, és írjuk be a használni kívánt új e-mail címet a “Felhasználónév az adminisztrációs felülethez” mezőbe, majd kattintsunk a Változtatások mentése gombra!
Mentés után megjelenik egy felugró ablak, amely a változtatáshoz kapcsolódó információkról tájékoztat. Fontos, hogy mentés után már csak az új e-mail címmel lehet bejelentkezni a rendszerbe, valamint ide fogja küldeni a rendszer a webáruházhoz kapcsolódó értesítéseket és számlákat is, ezért fontos, hogy egy gyakran nézett, aktív e-mail cím legyen beállítva. A folytatáshoz a Megértettem gombra kell kattintani.
A módosításról értesítő üzenetet küld a rendszer a régi és az új e-mail címre is.
Hozzászólás írása