Bekerült a rendszerbe a 14. szavazás győztese. Mostantól lehetőség van csatolmányként hozzáadni a számlákat az automatikus e-mailekhez.
A megrendelési státuszokhoz kapcsolódó automatikus e-mailekhez eddig is lehetőség volt hozzákapcsolni a megrendeléshez tartozó számlát. A számla eddig link formájában volt elérhető, azaz a számla linkje jelent meg az üzenetben, amire kattintva meg tudta nyitni a vásárló a számlát. Mostantól kezdve beállítható, hogy a számla ne a linkre való kattintás után nyíljon meg, hanem csatolmányként (PDF fájlként) kerüljön hozzáadásra az üzenethez.
A megrendelési státuszokat az E-shop -> Megrendelések -> Beállítások menü tetején lehet létrehozni. A státuszokhoz tartozó automatikus e-maileket pedig az E-shop -> Megrendelések -> Automatikus e-mailek menüben lehet beállítani. Itt kiválaszthatjuk a kívánt státuszt a nevére való kattintással, majd megadhatjuk, hogy milyen beállítások alapján legyen kiküldve a hozzá kapcsolódó automatikus üzenet. A beállítások között megjelent a “Számla csatolmányként való hozzáadása” opció.
Az automatikus e-mail szövegét a jelölőnégyzetek alatt található szövegszerkesztővel lehet személyre szabni.
Ha elmentettük az automatikus e-mailhez tartozó beállításokat, akkor az E-shop -> Megrendelések -> Megrendelések menübe lépve át tudjuk állítani az adott megrendeléseket a kívánt státuszra. A megrendelések listájánál a lefelé mutató nyíl ikonra kell kattintani, majd a legördülő listából ki kell választani a kívánt státuszt. Az e-mail abban az esetben lesz kiküldve, ha a “státusz neve + E-mail” opciót választjuk.
A státuszokat úgy is beállíthatjuk a megrendelésekhez, hogy ezzel egy időben nem kerül kiküldésre automatikus üzenet. Ekkor csak a státusz nevét kiválasztanunk (a “+ E-mail” rész nélkül).
A státuszokat a megrendelés szerkesztőfelületére való belépés után is módosíthatjuk. Itt le kell görgetni a Megrendelés státusza részhez, és ki kell választani a megfelelő státuszt, majd alul a Változtatások mentése gombra kell kattintani.
Ezt követően a megrendelő kapni fog egy üzenetet, ami tartalmazza a megrendeléshez kapcsolódó számlát csatolmányként.
A funkció csak akkor működik, ha a státusz módosítása (az automatikus e-mail kiküldése) előtt létre lett hozva a számla a megrendeléshez kapcsolódóan. Lehetőség van arra is, hogy a számla csatolmányként és linkként is hozzáadásra kerüljön az üzenethez. Ehhez az Automatikus e-mailek almenüben mindkét opciót ki kell pipálni.
Ha elmentettük a változtatásokat, akkor ezt követően az üzenetben meg fog jelenni a számla csatolmányként és linkként is.
Hozzászólás írása