A megrendelés elküldése előtt a vásárlónak ki kell töltenie egy űrlapot. Az ott megjelenő mezők között az e-mail cím kétszer is szerepelhet. Elmondjuk, mi a különbség!

Az “E-shop” → “E-shop beállításai” → “Megrendelések feldolgozása” menüpontban beállítható, hogy a vásárlónak küldött visszaigazoló e-mail milyen címre legyen elküldve. Két opció közül lehet választani: a “Kézbesítési cím” és a “Számlázási cím” közül.

1

A “Számlázási cím” választása esetén a vásárlónak meg kell adnia azt a címet is, amely a számlázási adatokhoz tartozik, azaz elképzelhető, hogy nem a saját e-mail címe, hanem azé, akihez a megrendelés meg fog érkezni. A kapcsolattartási e-mail cím kitöltése ebben az esetben is kötelező, de a visszaigazoló e-mail a másik címre fog érkezni. A “Kézbesítési cím” választása esetén csak a kapcsolattartási mező kitöltése lesz kötelező, és a visszaigazoló e-mail is oda fog érkezni. Ez például akkor lehet hasznos, ha a vásárló a terméket valakinek ajándékba küldi, és nem szeretné, ha a címzett értesülne az érkező termékről.

A “Számlázási cím” opció választása esetén a következőképp fog kinézni a megrendelőlap:

2